Rendelések kezelése
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Utánvétes rendelés esetén
Utánvétes rendelés esetén a rendelés azonnal (reggel 8-kor) kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 06/20-488-9060-as számon. A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 09.00-16.00 elérhető.
Amennyiben a hibát a telefonos ügyfélszolgálati időn kívül észleli (este/hétvége), azt emailben kérjük azonnal jelezni a rendeles@mkave.hu címen. A levéltárgyban kérjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt feltüntetni. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.
Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van (rendszerünk emailt küld ahogy gyártásra kerül), nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk. Ha törölni szeretne a rendelést, a telefonos ügyfélszolgálati időn kívül (vagy ha foglalt a telefon) SMS-t is küldhet (Rendelésszám + TÖRLÉS), de mindenképpen emailt és kérjük küldeni.
Banki átutalásos rendelés esetén - ha az utalást már indította
Nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 06/20-488-9060-as számon. A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 09.00-16.00 elérhető. Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni a rendeles@mkave.hu címen. A levéltárgyban kérjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk. A termék legyártáskor emailt küldünk. Egyedi termék esetén, ha kiment az email, nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. Tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.
Banki átutalásos rendelés esetén - ha még nincsen kifizetve
Amennyiben még nem utalta át az összeget, kérünk újra leadni a rendelést a szükséges módosításokkal. A már nem szükséges rendelésnek a számát kérünk emailben küldeni és azt kitöröljük.
Bankkártyás fizetés esetén
Bankkártyás fizetés esetén a rendelés azonnal kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 06/20-488-9060-as számon. A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 09.00-16.00 elérhető.
Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni a rendeles@mkave.hu címen. A levéltárgyban kérjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.
Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van, nem áll módunkba módosítani a terméket. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.